03 november 2008

Tagget igjen.. :)

Denne gangen ble jeg tagget av lisbeth.. :)

Ting jeg liker:
1. Fotografere
2. Scrapping
3. Familie og venner
4. turer i mark og natur og andre land
5. internett

Ting jeg ikke liker:
1. Urettferdighet og krangling (falskhet og løgner)
2. stå opp tidlig, stress
3. vinteren, snø, kulde
4. blodmat (blodpudding o.l)
5. min helse og hva den gjør med meg

Favoritt mat/drikke
1. Kylling, kalkun
2. salater
3. glad i brus, men drikker det sjeldent. (sitron&appelsinbrus
4. Pizza er best hjemmelaget ;)
5. og Taco smaker alltid godt...

Sanger på Ipod/spilleliste:
(Har bare mp3)
1. Bianca Ryan
2. Marillion
3. Pink Floyd
4. Det meste innen pop/rock
5. declan galbraith

Jeg tagget 5 stk for ikke så mange dagene siden med denne så da velger meg ingen nye akkurat nå.. ;)

Ingen kommentarer: